Bu yıl okulumuzda, QNB Finansbank ve Habitat DerneÄŸi iÅŸ birliÄŸinde düzenlenen Scratch Cup etkinliÄŸi, öÄŸrencilerimizi sürdürülebilirlik ve kodlama konularında bir araya getirdi. 6. sınıf öÄŸrencilerimiz, Scratch 3.0 platformu üzerinden gerçekleÅŸtirilen bu yarışma ile kendi oyunlarını geliÅŸtirerek yaratıcılıklarını konuÅŸturdular.
Etkinlik, "Sürdürülebilir YaÅŸam Alanları" temasıyla öÄŸrencilere çevresel sorumluluk bilinci kazandırmayı, doÄŸal kaynakların sürdürülebilir kullanımının önemini vurgulamayı ve temiz enerji projeleriyle dünyalarını daha yaÅŸanabilir hale getirme amacını taşıyor.
ÖÄŸrencilerimiz, temiz enerji kaynaklarına vurgu yaparak, geri dönüÅŸüm projeleriyle çevre dostu yaklaşımlarını sergileyerek, doÄŸal alanların korunması ve sürdürülebilir toplumlar konularında yaratıcı çözümler ürettiler. Ayrıca, projelerini geliÅŸtirirken Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları'ndan en az iki tanesini içermeye özen gösterdiler.