ATAYURT OKULLARI 4. ve 8. SINIFLAR OKULA KABUL VE BURSLULUK SINAVI BAÞVURUSU 

GİRİŞİMCİ GENÇLER ROBERT KOLEJ SOSYAL GİRİŞİMCİLİK KULÜBÜ TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME VE SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ATÖLYE PROGRAMINI BAŞARI İLE TAMAMLADI

9.02.2021

Özel Atayurt Anadolu/Fen Lisesi 9,10 ve 11. Sınıf öÄŸrencilerinden oluÅŸan 15 kiÅŸilik bir grup giriÅŸimci öÄŸrenci ile 01-05 Åžubat tarihleri arasında gerçeklesen Robert Koleji Sosyal GiriÅŸimcilik Kulübü’nün düzenlediÄŸi “Tasarım Odaklı DüÅŸünme ve Sosyal GiriÅŸimcilik Atölyesi” katıldı. 5 gün süren etkinliÄŸin amaçları sosyal

giriÅŸimcilik felsefini anlayıp, ‘EÄŸitim’ teması üzerine sürdürülebilir çözüm önerileri hazırlamaktı. Toplamda 5 gruptan birbirlerinden farklı ve güzel prototipler çıktı.

 

1. YeniÅŸim"nitelikli eÄŸitim"in ne olduÄŸunu içselleÅŸtirmiÅŸ, bu konuda bilgi sahibi olan insanları bir araya getiren bir uygulama. "

 

2. 4D EÄŸitim, piramitli hologram teknolojisi ekran üzerindeki nesneyi 4 boyutlu bir ÅŸekilde

göstererek eÄŸitimdeki verimi artırmak ile birlikte eÄŸitimi daha ilgi çekici ve eÄŸlenceli bir hale getiriyor.

 

3. Benim EÄŸitim Merkezim (BEM) öÄŸretmenlerin yeterli donanıma sahip olmamasından

kaynaklanan verimsiz, monoton dersler yüzünden kalitesiz eÄŸitim gören öÄŸrencilerin seslerini öÄŸretmenlerine duyuramamasına çözüm bulmak üzere geliÅŸtirilmiÅŸ bir mobil uygulama.

 

4. GameClass’ın amacı oyunlar üzerinden öÄŸrencilerin derslerden keyif ve verim almasını saÄŸlamayan bir oyun aplikasyonudur.

 

5. Classcom, derslerdeki monoton havayı deÄŸiÅŸtirmeyi amaçlıyor. İnteraktif bir eÄŸitim platformu kurarak öÄŸrencilerin

öÄŸrendikleri bilgileri eÄŸlenerek ve dostane bir yarışma havasında içselleÅŸtirmelerini saÄŸlıyor.